04-01-2014

Column: Goede voornemens voor 2014

Iedereen HAPPY NEW YEAR!!! Hopelijk zijn jullie allemaal bijgekomen van de champagne en de oliebollen! Bij een nieuw jaar horen natuurlijk ook nieuwe voornemens! Ik heb een aantal voornemens opgesteld voor 2014 op het gebied van films en series:


1. Eindelijk eens beginnen aan Games Of Thrones, Breaking Bad en The Walking Dead
2. Elke week minimaal 1 film kijken
3. één of twee oude series die niet meer geproduceerd worden helemaal opnieuw kijken
4. Minimaal twee keer een Harry Potter-marathon houden
5. één of twee keer een andere film-marathon houden
6. Mijn eigen serie bedenken

In een aantal andere posts ga ik dieper in op een aantal van deze voornemens en waarom ik ze tot nu toe nog nooit heb uitgevoerd. Het lijken er veel maar een aantal sluiten behoorlijk goed op elkaar aan. En ik heb er een heel jaar voor, dat is een vrij lange periode! Ondanks dat ik al vrij veel bezig ben met films en series lijkt het me leuk om er dit jaar nóg meer voor te gaan!

Dus stay tuned voor meer!

1 opmerking:

  1. Leuke voornemens! Al ideeen voor welke films je gaat kijken of zie je dat nog wel?

    X Nick

    BeantwoordenVerwijderen